wszystkie kategorie
Koszyk 0,00 zł
Twój koszyk jest pusty ...
1 » Częste pytania2

Częste pytania

Jak składać zamówienia? Wyszukaj produkt w sklepie internetowym Mielectronics.pl, korzystając z wyszukiwarki produktów w górnej części ekranu lub klikając w odpowidenią kategorię. Ustal parametry produktu tj. kolor, ilość sztuk. Dodaj produkt do koszyka, a następnie przejdź do realizacji zamówienia lub kontynuuj zakupy.
Wypełnij formularz podając dane niezbędne do realizacji zamówienia: sposób dostawy i płatności, dane zamawiającego, dane miejsca oczekiwanej dostawy. Złóż zamówienie. Jeżeli wybrałeś opcję płatności PayU.pl, zostaniesz automatycznie przekierowany do systemu elektronicznych płatności lub w przypadku płatności zwykłym przelewem, otrzymasz numer rachunku oraz nazwę odbiorcy płatności. Jeżeli wybrałeś opcję płatności za pobraniem, zamówienie zostanie przekazane do realizacji, a płatność nastąpi przy odbiorze przesyłki.

Jakie są koszta wysyłki?  Koszta wysyłki podane są na karcie produktu oraz w formularzu zamówienia. 

Czy wysyłacie za granicę? Tak, wysyłamy dla Państwa zamówienia za granicę. Koszt jest uzależniony od kraju do jakiego chcecie Państwo zamówić dostawę - jest podany w formularzu zamówienia.

Jaki jest termin realizacji zamówień? Termin realizacji zamówień obejmuje 1-3 dni robocze od daty zaksięgowania wpłaty na koncie. Lub w przypadku płatności przy odbiorze 2-3 dni robocze od daty złożenia zamówieniana na stronie. 

W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie? Przelew bankowy, gotówką przy odbiorze lub przez system szybkich płatności PayU. Na produkty o wartości od 300zł oferujemy również system ratalny PayU. 

Otrzymany towar jest niezgodny z zamówieniem. Skontaktuj się z nami drogą mailową i podaj szczegóły reklamacji. Odpowiemy niezwłocznie w celu wyjaśnienia zaistniałego problemu. Nasz adres e-mail: sklep@mielectronics.pl 

Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Wszystkie produkty możesz zwrócić w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki na podstawie Praw Konsumenta. Pamiętaj, że produkty nie mogą nosić śladów użycia oraz o dołączeniu dowodu zakupu do przesyłki zwrotnej.

Ile trwa gwarancja na zakupione produkty? Na każdy zakupiony produkt z kategorii STREFA XIAOMI otrzymujesz 24 miesięczną gwarancję, na pozostałe kategorie okres gwarancji to 12 miesięcy. Gwarancja obejmuje wady fabryczne, natomiast nie obejmuje uszkodzeń powstałych na skutek niewłaściwego użytkowania produktu oraz uszkodzeń mechanicznych. Pamiętaj o zachowaniu dowodu zakupu lub potwierdzenia zamówienia. 

Przejdź do strony głównej
Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach. Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych na wskazany przeze mnie adres e-mail