wszystkie kategorie
Koszyk 0,00 zł
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy, wg. ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. Informujemy iż Kupujący odpowiada za zmniejszenie wartości przedmiotu korzystając z niego w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania. 


Adres do zwrotów

Mielectronics.pl
ul. Bogusławskiego 11
60-214 Poznań
tel. 575 565 314

 
Formularz odstąpienia od umowy (POBIERZ)

 

Reklamacja produktów

Jeśli zakupiony produkt posiada wadę lub nie działa tak jak powinien, zgłoś reklamację do naszego serwisu. Prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. (sklep@mielectronics.pl)


Adres do reklamacji

Mielectronics.pl
ul. Bogusławskiego 11
60-214 Poznań
tel. 575 565 314
Formularz reklamacyjny (POBIERZ)


Gwarancja i serwis


Produkty sprzedawane w naszym sklepie objęte są 24 miesięcznym okresem gwarancyjnym. Serwis realizowany jest w pełni w Polsce w terminie nie dłuższym niż 21 dni roboczych*. W przypadku uszkodzeń mechanicznych lub innych uszkodzeń wynikających z czynników zewnętrznych, gwarancja jest anulowana. W przypadku akcesoriów oraz baterii gwarancja udzielana jest na okres 6 miesięcy.

Kupujący zobowiązany jest dostarczyć do serwisu sprzęt na własny koszt. Koszt powrotu sprzętu do kupującego jest w pełni pokrywany przez Gwaranta.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji. W przypadku telefonów konieczne jest również zachowanie karty gwarancyjnej.

*Okres serwisowania może zostać wydłużony do maksymalnie 45 dni roboczych w przypadku, kiedy na miejscu nie będzie dostępnych części niezbędnych do naprawy.

 

Reklamacje


Przy odbiorze przesyłki zawsze sprawdź jej stan oraz zawartość. W przypadku niezgodności z zamówieniem lub uszkodzenia koniecznie sporządź protokół szkody z kurierem, który będzie potrzeby przy reklamacji.



Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@mielectronics.pl lub telefonicznie: +48 575565314. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 


Przejdź do strony głównej
Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach. Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych na wskazany przeze mnie adres e-mail