Zamówienia złożone do godziny 14:30 wysyłamy jeszcze tego samego dnia
Produkty sprzedawane w naszym sklepie objęte są 24 miesięcznym okresem gwarancyjnym. Serwis realizowany jest w pełni w Polsce w terminie nie dłuższym niż 21 dni roboczych*. W przypadku uszkodzeń mechanicznych lub innych uszkodzeń wynikających z czynników zewnętrznych, gwarancja jest anulowana. W przypadku akcesoriów oraz baterii gwarancja udzielana jest na okres 6 miesięcy.
Kupujący zobowiązany jest dostarczyć do serwisu sprzęt na własny koszt. Koszt powrotu sprzętu do kupującego jest w pełni pokrywany przez Gwaranta.
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji. W przypadku telefonów konieczne jest również zachowanie karty gwarancyjnej.
*Okres serwisowania może zostać wydłużony do maksymalnie 45 dni roboczych w przypadku, kiedy na miejscu nie będzie dostępnych części niezbędnych do naprawy.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną: