Zamówienia złożone do godziny 14:30 wysyłamy jeszcze tego samego dnia

PolskiAngielski
Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy, wg. ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. Informujemy iż Kupujący odpowiada za zmniejszenie wartości przedmiotu korzystając z niego w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania. 


Adres do zwrotów

Mielectronics.pl
ul. Bogusławskiego 11
60-214 Poznań
tel. 575 565 314

 
Formularz odstąpienia od umowy (POBIERZ)

 

Reklamacja produktów

Jeśli zakupiony produkt posiada wadę lub nie działa tak jak powinien, zgłoś reklamację do naszego serwisu. Prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. (sklep@mielectronics.pl)


Adres do reklamacji

Mielectronics.pl
ul. Bogusławskiego 11
60-214 Poznań
tel. 575 565 314
Formularz reklamacyjny (POBIERZ)


Gwarancja i serwis


Produkty sprzedawane w naszym sklepie objęte są 24 miesięcznym okresem gwarancyjnym. Serwis realizowany jest w pełni w Polsce w terminie nie dłuższym niż 21 dni roboczych*. W przypadku uszkodzeń mechanicznych lub innych uszkodzeń wynikających z czynników zewnętrznych, gwarancja jest anulowana. W przypadku akcesoriów oraz baterii gwarancja udzielana jest na okres 6 miesięcy.

Kupujący zobowiązany jest dostarczyć do serwisu sprzęt na własny koszt. Koszt powrotu sprzętu do kupującego jest w pełni pokrywany przez Gwaranta.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji. W przypadku telefonów konieczne jest również zachowanie karty gwarancyjnej.

*Okres serwisowania może zostać wydłużony do maksymalnie 45 dni roboczych w przypadku, kiedy na miejscu nie będzie dostępnych części niezbędnych do naprawy.

 

Reklamacje


Przy odbiorze przesyłki zawsze sprawdź jej stan oraz zawartość. W przypadku niezgodności z zamówieniem lub uszkodzenia koniecznie sporządź protokół szkody z kurierem, który będzie potrzeby przy reklamacji.



Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@mielectronics.pl lub telefonicznie: +48 575565314. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 


Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu
USTAWIENIA PLIKÓW COOKIES
Są zawsze włączone, ponieważ umożliwiają podstawowe działanie strony. Są to między innymi pliki cookie pozwalające pamiętać użytkownika w ciągu jednej sesji lub, zależnie od wybranych opcji, z sesji na sesję. Ich zadaniem jest umożliwienie działania koszyka i procesu realizacji zamówienia, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów z zabezpieczeniami i w przestrzeganiu przepisów.
Pliki cookie funkcjonalne pomagają nam poprawiać efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz dostosowywać je do Twoich potrzeb i preferencji np. poprzez zapamiętanie wszelkich wyborów dokonywanych na stronach.
Pliki analityczne cookie pomagają właścicielowi sklepu zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzi w interakcję ze sklepem, poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji. Ten rodzaj cookies pozwala nam mierzyć ilość wizyt i zbierać informacje o źródłach ruchu, dzięki czemu możemy poprawić działanie naszej strony.
Pliki cookie reklamowe służą do promowania niektórych usług, artykułów lub wydarzeń. W tym celu możemy wykorzystywać reklamy, które wyświetlają się w innych serwisach internetowych. Celem jest aby wiadomości reklamowe były bardziej trafne oraz dostosowane do Twoich preferencji. Cookies zapobiegają też ponownemu pojawianiu się tych samych reklam. Reklamy te służą wyłącznie do informowania o prowadzonych działaniach naszego sklepu internetowego.
ZATWIERDZAM
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
USTAWIENIA
ZGADZAM SIĘ